Πίνακες Α) κατάταξης εκπαιδευτικών με σκοπό την προεπιλογή για την κάλυψη με απόσπαση θέσης Αναπληρωτή Διευθυντή Δευτεροβάθμιου Κύκλου στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Mol του Βελγίου και Β) Αποκλειομένων (Αρ. Προκήρυξης 121865/Η2/1-10-2025).
Σύμφωνα με τις παρ. 9,10 και 11 του άρθρου 5 της αριθμ. 26754/H2/10-3-2022 Υπουργικής Απόφασης (Β΄ 1165) ανακοινώνονται:
α) πίνακας κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών οι οποίοι γίνονται δεκτοί στη διαδικασία, με παράθεση της μοριοδότησης των τυπικών τους προσόντων, βάσει των αποδεικτικών που προσκόμισαν και έγιναν δεκτά και
β) πίνακας υποψηφίων, οι οποίοι αποκλείονται από τη διαδικασία επειδή δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της προκήρυξης.
Οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα ένστασης μέσα σε τρεις (03) εργάσιμες μέρες από την επόμενη της ανάρτησης, δηλαδή μέχρι και την Παρασκευή, 24-10-2025 και ώρα 23.59.
Η ένσταση υποβάλλεται αποκλειστικά στην διαδικτυακή πύλη https://dipodeaitisi.sch.gr/index.php.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κατάθεση οικονομικής προσφοράς για 5/ήμερη εκδρομή στη Κρήτη_ΓΕΛ Μεσοποταμίας

ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ
Τα Γραφεία Γενικού Τουρισμού με ειδικό σήμα και άδεια λειτουργίας από τον ΕΟΤ σε ισχύ να καταθέσουν στο Γενικό Λύκειο Μεσοποταμίας σφραγισμένη προσφορά συνοδευόμενη από τα προβλεπόμενα πιστοποιητικά μέχρι την ΔΕΥΤΕΡΑ 27 Οκτωβρίου 2025 και ώρα 10:00 π.μ.
Οι προσφορές μπορούν να υποβληθούν από εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο ή ταχυδρομικά, αρκεί να διασφαλιστεί ότι θα έχουν παραληφθεί από το σχολείο μας μέχρι την παραπάνω ημερομηνία και ώρα. Οι προσφορές θα ανοιχτούν στο γραφείο του Διευθυντή από την
ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΤHN 08-10-2025
Θέματα που συζητήθηκαν στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Καστοριάς την Τετάρτη, 08-10-2025.
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών ΕΕΠ-ΕΒΠ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2025-2026.
Το Υπουργείo Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού καλεί τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και τα μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης για τις
ακόλουθες κατηγορίες:
1) μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού
α) από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης
β) σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
γ) σε Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (κλάδοι Π23 & ΠΕ30)
δ) αμοιβαίες μεταθέσεις και
2) μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
α) από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης
β) αμοιβαίες μεταθέσεις.
ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΤHN 01-10-2025
Θέματα που συζητήθηκαν στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Καστοριάς την Τετάρτη, 01-10-2025.
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2025-2026
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος 2025-2026, καλεί τους εκπαιδευτικούς Β/θμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αιτήσεις μετάθεσης με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις ακόλουθες κατηγορίες:
α) σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και σε περιοχές μετάθεσης για την Ε.Α.Ε.
β) σε Μουσικά Σχολεία
γ) σε Καλλιτεχνικά Σχολεία
δ) σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ε) από περιοχή σε περιοχή
Ενημέρωση για τις αλλαγές λόγω έναρξης λειτουργίας του ΟΠΣ-ΑΔΕ (OpenBusiness) – Σημαντικά Ορόσημα.
Αναρτούμε το με αρ. πρωτ. 74217/25-09-2025 έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας του Υπουργείου Ανάπτυξης, το οποίο αφορά την εφαρμογή του Ν. 4442/2016 και τις αλλαγές που
επήλθαν λόγω της έναρξης λειτουργίας του ΟΠΣ-ΑΔΕ (OpenBusiness).
Επισημαίνεται ότι οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οφείλουν να ενημερώσουν σχετικά τους φορείς που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Ν. 4442/2016 της περιοχής ευθύνης τους (Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών).
Σελίδα 3 από 663
Η Διεύθυνση Δ.Ε. Καστοριάς στην Δι@ύγεια
-
ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
14 Νοεμβρίου 2025...
-
Περίληψη σύμβασης πρόσληψης αναπληρωτή εκπαιδευτικού μέσα από το έργο Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, σχολικό έτος 2025-2026 με κωδικό 6026391
14 Νοεμβρίου 2025...
-
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ-ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΕΕΠ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΠΑΛ
14 Νοεμβρίου 2025...
-
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ - ΟΚΤ -2025
14 Νοεμβρίου 2025...
-
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΕΚΠ-ΚΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΜΕΑΕ+ΤΕ
14 Νοεμβρίου 2025...
























































