Τροποποίηση της με αριθμ 221893 /Β1/ 27-12-2016 (ΦΕΚ 4268 / τ. Β΄) ΚΥΑ « Καθορισμός αποζημίωσης των απασχολουμένων στις πανελλαδικές εξετάσεις Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ), και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) και γενικά των ασχολουμένων με τις εισιτήριες εξετάσεις των ειδικών κατηγοριών και των διαδικασιών επιλογής των εισαγομένων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς και των Αναβαθμολογητών των γραπτών ? δοκιμίων των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων ΓΕΛ.

Συνημμένα:
Download this file (ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ_signed.pdf)ΣΧΕΔΙΟ ΚΥΑ_signed.pdf[ ]446 kB

Μετά από αιτήματα Προέδρων Β.Κ. και Προέδρων Επιτροπών εξέτασης υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σχετικά με τη δυσκολία στελέχωσης των Eπιτροπών Εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σας ενημερώνουμε ότι:

Προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία των εξετάσεων και εφόσον υπάρχει ανάγκη στελέχωσης των Eπιτροπών Εξέτασης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, δύναται να επιτραπεί η συμμετοχή των μελών των Λυκειακών

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

Σας ενημερώνουμε πως η προθεσμία υποβολής των δημιουργιών για τον 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακής Δημιουργίας με θέμα την Οδική Ασφάλεια έχει παραταθεί μέχρι τις 30 Ιουνίου. Όσοι εκπαιδευτικοί έχετε ξεκινήσει κάποιο project με τους μαθητές σας μπορείτε να συνεχίσετε κανονικά και να το υποβάλλετε μέχρι την παραπάνω ημερομηνία. Όσοι ενδιαφέρεστε να συμμετάσχετε έχετε ακόμα το χρόνο για να το κάνετε! Μπορείτε να ξεκινήσετε ρίχνοντας μια ματιά στην πρόσκληση και

Συνημμένα:
Download this file (Παραταση 3os Panellinios MD.jpg)Παραταση 3os Panellinios MD.jpg[ ]393 kB

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας και οι Δήμοι Καστοριάς και Άργους Ορεστικού διοργανώνουν Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα «Προγραμματισμός στο σπίτι - Programming@home».
Ο διαγωνισμός υλοποιείται στο πλαίσιο κάλυψης των αναγκών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση των παιδιών στην πληροφορική και για δημιουργική απασχόληση στο σπίτι! Ο διαγωνισμός παρέχει ευκαιρίες για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων προγραμματισμού Η/Υ ενθαρρύνοντας τα παιδιά να απαντούν και να εμπλέκονται σε παιγνιώδεις