Η UNESCO και το Συμβούλιο της Ευρώπης αναγνωρίζουν ότι η πανδημία COVID-19 ασκεί μεγάλη πίεση στους μαθητές, τους δασκάλους και το εκπαιδευτικό σύστημα. Μέρος του προσδιορισμού του αντίκτυπου της πανδημίας είναι να κατανοήσουμε πώς έχει επηρεαστεί η «φωνή των μαθητών».

Ως εκ τούτου για τον εορτασμό της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου στην Εκπαίδευση θα πρότεινα να εστιάσουμε στην ενίσχυση της αυτο-έκφρασης των μαθητών στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής σχετικά με τα βιώματά τους κατά τη

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5022549, ΣΑΕ3451 με κωδικό 2019ΣΕ34510002, Άξονες Προτεραιότητας 7, 8, 9, στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο). Στο πλαίσιο της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. - Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» προβλέπεται η

Αγαπητοί συνάδελφοι,


Ο Πόλος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Τεχνολογίας, Πληροφορικής και Επικοινωνίας Καστοριάς της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας θα υλοποιήσει δύο διαδικτυακές επιμορφωτικές συναντήσεις, συνολικά 3 ωρών, με θέμα
«3D σχεδίαση με Tinkercad» για εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων Α/θμιας και Β/θμιας Καστοριάς

Συνημμένα:
Download this file (ΠΕΚΤΠΕ.pdf)ΠΕΚΤΠΕ.pdf[ ]1016 kB

Προσκαλούνται οι εκπαιδευτικοί κλ. ΠΕ91 ? Θεατρικής Αγωγής να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για την παρουσίαση καλών πρακτικών για τις παρακάτω θεματικές:

1. Καλές πρακτικές δημιουργικής γραφής στην τάξη ή στη σύγχρονη ή/και στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση,

2. Καλές πρακτικές στην Ειδική Αγωγή την εποχή του covid-19 (στην τάξη ή στη σύγχρονη ή/και στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση),

3. Καλές πρακτικές παιδαγωγικής αξιοποίησης ΤΠΕ