To 4ο Γυμνάσιο Καστοριάς προτίθεται να πραγματοποιήσει από 3/12/2025 έως και 5/12/2025 εκπαιδευτική εκδρομή στην Βουλή των Ελλήνων στην Αθήνα. Θα συμμετάσχουν συνολικά 28 (+/-2) μαθητές και 3 συνοδοί καθηγητές.
Προκειμένου να επιλεγεί το ταξιδιωτικό γραφείο που θα οργανώσει την παραπάνω μετακίνηση, καλούμε τα Γραφεία Γενικού Τουρισμού με ειδικό σήμα και άδεια λειτουργίας από τον ΕΟΤ σε ισχύ, να καταθέσουν στο 4ο Γυμνάσιο Καστοριάς (Λεωφόρος Κύκνων και Νεύτωνος, 52100 Καστοριά τηλ. 24670-82072) σφραγισμένη προσφορά μέχρι την Τρίτη 4/11/2025 και ώρα 12:00, στην οποία θα πρέπει να αναφέρεται η τελική συνολική τιμή της εκδρομής (με ΦΠΑ) καθώς και η τιμή ανά μαθητή.


























