Tο Κεντρικό Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΚΣΗΔΕ) είναι ένα έργο το οποίο υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Το ΚΣΗΔΕ θα αποτελέσει την κεντρική υποδομή για την ανταλλαγή ηλεκτρονικών εγγράφων μεταξύ όλων των φορέων του Δημοσίου με τη χρήση εγκεκριμένων ψηφιακών υπογραφών.

Στην παρούσα φάση δικαιούνται έκδοσης ψηφιακού πιστοποιητικού όλοι οι:

  1. Μόνιμοι διευθυντές/ριες Σχολικών Μονάδων 
  2. Διευθύντρια & οι Προιστάμενοι των Τμημάτων της Διευθύνσης Δευτεροβάθμιας