Μετά την ολοκλήρωση της διάθεσης των θέσεων από φορείς του δημόσιου τομέα και από επιχειρήσεις, καταδεικνύεται η μεγάλη απήχηση του Μεταλυκειακού έτους – Τάξη μαθητείας. Ειδικότερα, ανταποκρίθηκαν 251 Δημόσιοι φορείς (2887 θέσεις) και 1605 επιχειρήσεις (2723 θέσεις). Συγκεκριμένα, για τη φετινή χρονιά, ο αριθμός των θέσεων μαθητείας που προσφέρθηκαν από φορείς του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα ανέρχεται σε 5610 έναντι 4505 θέσεων που προσφέρθηκαν αντίστοιχα κατά

Σχετικό έγγραφο: το με αρ. πρ. 157379/Δ2/19-12-2022 εισερχόμενο έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ..

Απαντώντας στο αίτημα του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και λαμβάνοντας υπόψη τo υπ΄ αρίθμ. 67/15-12-2022 απόσπασμα πρακτικού του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π, σας ενημερώνουμε ότι εγκρίνουμε τον 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Οικονομικών, που αφορά μαθητές/τριες

Το Κ.Ε.ΠΕ.Α. (Κ.Π.Ε.) Μεσολογγίου, στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών του δραστηριοτήτων, δημιούργησε και υποστηρίζει δύο καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα για τους μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα οποία μπορούν να υλοποιηθούν στο πλαίσιο των Εργαστήριων Δεξιοτήτων είτε στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων αλλά και στο πλαίσιο της διδασκαλίας γνωστικών αντικειμένων του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών.

A. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να

Σχετικά με την εισαγωγή σπουδαστών στα Τμήματα Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Ιονίου Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και στο Τμήμα Μουσικής Επιστήµης και Τέχνης του Πανεπιστηµίου Μακεδονίας, από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2024 και εφεξής, έχει ήδη αποσταλεί προς τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της