Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι υποψήφιοι/ες (μαθητές/τριες και απόφοιτοι) που
επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια
εκπαίδευση, καλούνται να υποβάλουν σχετική Αίτηση-Δήλωση (Α-Δ). Συγκεκριμένα για τις πανελλαδικές
εξετάσεις ΓΕΛ του 2026, η Α-Δ θα υποβληθεί στο διάστημα από Παρασκευή 28-11-2025 ως και Δευτέρα
22-12-2025.
Η παρούσα εγκύκλιος αφορά συγκεκριμένα:
- τους/τις μαθητές/τριες της τελευταίας τάξης ΓΕΛ που επιθυμούν τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές
εξετάσεις 2026
- τους αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές
εξετάσεις ΓΕΛ 2026.


























