Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι υποψήφιοι/ες (μαθητές/τριες και απόφοιτοι) που 

επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια 

εκπαίδευση, καλούνται να υποβάλουν σχετική Αίτηση-Δήλωση (Α-Δ). Συγκεκριμένα για τις πανελλαδικές 

εξετάσεις ΓΕΛ του 2026, η Α-Δ θα υποβληθεί στο διάστημα από Παρασκευή 28-11-2025 ως και Δευτέρα 

22-12-2025. 

Η παρούσα εγκύκλιος αφορά συγκεκριμένα: 

- τους/τις μαθητές/τριες της τελευταίας τάξης ΓΕΛ που επιθυμούν τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές 

εξετάσεις 2026 

- τους αποφοίτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές 

εξετάσεις ΓΕΛ 2026.