Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών, και με αφορμή ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας, σας γνωρίζουμε ότι:

    

  1. Το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό των ΣΜΕΑΕ συμμετέχει απολύτως ισότιμα σε κάθε εκδήλωση του συλλόγου προσωπικού της σχολικής μονάδας, άρα και στη διαδικασία της μυστικής ψηφοφορίας του συλλόγου που προβλέπεται για τη διαδικασία επιλογής διευθυντή.
  2. Η προϋπόθεση της συμπλήρωσης του υποχρεωτικού ωραρίου της θέσης του Διευθυντή στη σχολική μονάδα ή το Ε.Κ. προκειμένου να αποκτήσει ο υποψήφιος διευθυντής το δικαίωμα υποβολής αίτησης υποψηφιότητας για τη συγκεκριμένη σχολική μονάδα ή Ε.Κ., ελέγχεται με βάση τα αναφερόμενα σε προηγούμενες εγκυκλίους μας και πάντα με βάση το ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα του τρέχοντος σχολικού έτους .
  3. Το πτυχίο ΚΑΤΕ – ΚΑΤΕΕ μοριοδοτείται, μόνο στην περίπτωση που έχει χορηγηθεί ισοτιμία με πτυχίο ΤΕΙ αντίστοιχης ειδικότητας, με βάση τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν.1865/1989 ( ΦΕΚ 210 Α΄).
  4. Τίτλοι σπουδών, πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή Διδακτορικό δίπλωμα που χρησιμοποιήθηκαν για μετάταξη δεν μοριοδοτούνται
  5. Από το συνδυασμό των διατάξεων του άρθρου 17 του ν.4327/2015 ( 50 Α΄) που ορίζεται ότι «Υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών Σ.Μ.Ε.Α.Ε. μπορεί να είναι: αα) για θέσεις Διευθυντών των δημοτικών σχολείων Ε.Α.Ε. μόνιμοι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων των κλάδων που υπηρετούν σε αυτά, συμπεριλαμβανομένων και των εκπαιδευτικών του π.δ. 323/1993, εφόσον έχουν τα προσόντα διορισμού και τοποθέτησης σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή υπηρετούν οργανικά σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή έχουν διδακτική υπηρεσία τουλάχιστον τριών ετών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ., καθώς και τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.).» και των διατάξεων του άρθρου 28 του ν.4186/2013 ( 193 Α΄) που ορίζεται ότι « Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιλογή Διευθυντή και για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών – ΕΕΠ σε σχολεία Κωφών – Τυφλών, είναι η πιστοποίηση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (Ε.Ν.Γ.) και της γραφής Braille και εάν η ανωτέρω προϋπόθεση δεν πληρούται, τοποθετούνται για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών, εκπαιδευτικοί με λιγότερα προσόντα.», προκύπτει ότι για την τοποθέτηση διευθυντών σε σχολικές μονάδες Κωφών και Τυφλών ΕΑΕ ισχύουν τα προαναφερόμενα.