Σε συνέχεια της αριθμ. 201238/Ε1/20-11-2017 εγκυκλίου «Παράταση υποβολής αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», οι ημερομηνίες ενστάσεων και κατ’ ακολουθία διορθώσεων των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετάθεσης αναπροσαρμόζονται ως ακολούθως:
α) Οι Διευθυντές των Διευθύνσεων θα πρέπει να προβούν στην «παραλαβή» των οριστικοποιημένων αιτήσεων μετάθεσης των εκπαιδευτικών αρμοδιότητάς τους στο σύστημα e-Datacenter μέχρι 07-12-2017.
β) Στις 07-12-2017 θα γίνει ανακοίνωση των πινάκων από τις αρμόδιες Διευθύνσεις με τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο, κλάδο, ειδικότητα και μονάδες μετάθεσης κατά κριτήριο και στο σύνολό τους) των αιτουμένων μετάθεση εκπαιδευτικών.
γ) Από 08-12-2017 μέχρι και 14-12-2017 θα υποβάλλονται ενστάσεις και θα μπορεί στο διάστημα αυτό να γίνει διόρθωση των ηλεκτρονικών αιτήσεων στην περίπτωση δικαίωσης από τα αρμόδια ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ τυχόν υποβληθεισών ενστάσεων από τους ενδιαφερόμενους.
δ) Από 23-12-2017 και μετά δεν θα υπάρχει δυνατότητα στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να διορθώνουν στοιχεία στις καταχωρισμένες αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών. Από την ημερομηνία αυτή και μετά οποιεσδήποτε αλλαγές επιβάλλεται να γίνουν, θα γίνονται από την αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.